091016

Då var denna fredag över. I jobbväg alltså. Hade nya stövlar på mig idag. Men jag tror inte mina fötter gillade att ha dem på sig 8 timmar i sträck. Ont ont. När jag slutade tog jag mig i kragen för att gå runt och höra efter praktikplats. Visade sig gå riktigt bra och nu har jag skaffat mig en. Weeei. Skönt att ha det klart i tid.

Ja just det. Hittade på mina drömconverse på Nelly och kunde bara inte låta bli att beställa. Genom CSN-kortet fick jag 10% rabatt, så då blev det ju nästan överkomligt. Sen blev det ett nagellack också. Och en nagelfil. Och så fick man en mössa på köpet. Tror jag ska bli nöjd. Var dock lite osäker på storleken, håller tummarna för att de ska passa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0