091018

Jösses. Känner mig lite trött måste jag säga. Först 4 dagars skolvecka, sen 3 dagars jobb och sen blev det visst inget kvar. Jag fick ingen helg. Får se fram emot nästa helg istället. Då blir det konsert och Uppsala-tripp.

Igår blev det lite släktbesök hemma hos mamma i form av mormor, morbror och moster. Och syster då förstås. Massa god middag och sen "inflyttningsfika" hemma hos oss. Bara 9 månader sen vi flyttade... hrm. Nä, men det var trevligt trevligt. Fick en jättemystisk inflyttningsblomma också. Tror inte jag sett nåt liknande förut.

Ja, det var väl det jag ville säga. Nu ska jag hoppa i duschen och sen krypa ned i soffan till nytt Gossip Girl-avsnitt (weeei) alternativt sängen då Jonas är fastklistrad i sitt sablans tv-spel som jag ogillar starkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0