091020

Yepp. Skorna kom som sagt igår. Vid första provningen kändes de på tok för små. Men efter att kännt efter var de nog inte så små trots allt, åtminstone inte på längden. Sen provade jag med nylonstrumpor och då satt de som en smäck. Kanske att de klämde lite litegrann. Fick världens beslutångest. Sen att en storlek större var slut på hemsidan gjorde inte saken bättre. Drog med mig Jonas till Skoman för en timma sen och där hade de samma sko i annan färg i den storleken jag trodde jag behövde. Men den visade sig bli jättemycket för lång. Sen frågade jag personalen och de menade på att de töjer sig i och med att de är i skinn. Får lita på det och tror jag behåller mina. Så jobbigt sånt här. Man vill ju att de ska sitta bra med en gång och inte behöva töja ut dem.

Jösses. Vilka problem man har. Känns som att jag aldrig hittar skor i min storlek. Måste ha en väldigt konstig längd på mina fossingar. Antingen är de för stora eller för små. Inte ens när det finns halvstorlekar hittar jag nån bra.

Förutom detta är jag supernöjd med dem. Så fina så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0