Almanacka

Har kännt stort behov av en almanacka länge, missade liksom den korta period de finns i alla affärer i och med skolstarter m.m. Och nu, de få man kan hitta, börjar inte förren i typ januari. Kändes inte helt okej. Därför gick jag in på personligalmanacka.se och gjorde min alldeles egna. Har varit inne på den sidan förut, men tyckte då att det var lite väl dyrt. Men nu fasen unnade jag mig en. Då blir den ju precis som jag vill ha den och så väljer man själv vilken månad den ska starta med. Bl.a. har jag valt att ta bort den där jobbiga tim-planen som de flesta kalendrar har och så kommer min att ha flera sidor med sudoku i slutet. Denna kommer nog bli perfekt. Fin blev den ju också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0