Fräjdag

Yey! Ledig dag idag!

Igår var en trevlig och effektiv dag i skolan. Vann första pris i våran egendesignade-båge-tävling, sen hade vi en slags musiktävling, terminologi och hann tillsist med att mäta en himla massa glas i vertometern. Känns bra.

Imorse vaknade jag med illamående och huvudvärk. Precis som alla fredagsmornar sen jag började skolan. Väldigt mystiskt. Men tvingade upp mig själv och tryckte i mig frulle. Sen bar det iväg på frisk promenad med en klasskamrat. Blev väl nån dryg timma. Kände mig väldigt hurtig och kry efter det. Proppade i mig frukt och vatten men dessvärre kom illamåendet och huvudvärken tillbaka. Urk för det.

Hämtade ut två paket idag, ett från H&M (som förövrigt kom jäkligt fort, beställde i tisdags) med kläder till Jonas och sen ett annat paket med julklappar till Jonas. Dock kunde jag inte hålla mig, så han fick dem på en gång... som en slags jag-älskar-dig-present. Jojo. Där fick man för man försökte vara ute i god tid.

Ikväll blir det att sova tidigt då vi ska upp och åka iväg kl. 7. KLOCKAN SJU!! På en lördag. Galet! Men det lär nog inte bli speciellt tidigt ikväll då det är en premiär för Flash Forward på fyran så sent som kl. 22.55. Den kan nog vara spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0