Ledig måndag

Idag har jag alltså varit ledig. Det enda jag sysslat med i plugg-väg är att göra om alla terminologier på skolans intranätet typ 2-3 ggr. Lyckades få full pott på de flesta tillslut. Najs!

Förutom det har jag påbörjat en ny tavla idag. Hittade en fin bild på Internet som jag valde att måla av. Den är inte helt klar, fåglarna ska få lite färg på sig, men sen så. Sen ska den nog få sitta på väggen. Kanske måste införskaffa en ram också. Jag får se. Eller om jag gömmer den i hyllan som de andra.

Just ja. Glömmer hela tiden bort att jag har webcam på datorn. Lite fiffigt ju. Lustigt hur olik mig jag är på dessa bilder, eller ja, åtminstone den man ser hela ansiktet på då. Är det vinkeln? Är det kameran? Eller är det bara jag??

Såhär ser den alltså ut (än så länge). Känner mig ganska nöjd. Eller så är den webcamen som gör att den ser bättre ut på bild än i verkligheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0