Torsdag = helg

Helg helg. Eller nja. Helg från skolan men ska istället jobba 3 dagar i rad nu. Det känns ju sådär men samtidigt kul. Men vetskapen om att nästa vecka kommer bli intensiv gör mig trött redan nu. Så måste verkligen utnyttja denna eftermiddag/kväll idag och "helga" lite. Dega i soffan och kanske läsa vidare i min bok som går väldigt trögt just nu. Förstår inte varför. Det är tredje boken i Twilight-serien, den borde jag ju läst ut för längesen. Konstigt.

Sen måste jag nog ta tag i städningen. Blir nog inte mycket gjort i helgen. Dessutom kommer syster hit för födelsedagsfirande långt i efterskott. Jaja. Dega eller städa? Dega eller... städa? Städa eller dega? Kanske lite intensivt städ för att sen kunna "helga".

Gillar mitt nya ord. Mycket användbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0