090903

Idag fick vi lära oss vad man ska tänka på när man väljer ut bågar till kunder. Vad som passar till vilken ansiktsform bland annat. Det hade t.o.m ett så tjusigt ord som Faciologi. Äntligen något jag känner att jag kan behärska. Allt det andra vi lärt oss känns som en gröt i min hjärna. Men det sätter sig säkert sen. Det var hur som helst en bra dag i skolan idag. Kul då vi fick välja ut bågar åt varandra. Jag blev dock inte speciellt nöjd med de som valdes till mig. De var inte fula, bara väldiga vanliga och tråkiga. Jag vill ha nåt som syns. Markerat och kantigt. Men tydligen passar inte det min ansiktsform som är hjärtformad. Då ska man ha "mjuka" bågar. Jo men tjena. Nej tack.

Lustigt att efter bara 2 veckor i skolan är det så att jag kollar på folk och deras glasögon, hur de sitter och vad som passar. Att jag dessutom kan se på Jonas brillor att de inte sitter riktigt rätt tycker jag känns bra :)

Idag har jag även jobbat några timmar till stängning. Ja, det var väl allt jag hade att säga.

Just det. Hämtade ut världens största paket från H&M på posten idag. Aldrig skådat ett sådant stort tidigare. Hade problem att bära omkring på det.

Najti najti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0