090917

Wiieee.. datorn har kommit. Sitter och trixar och fixar med den just nu. Kommer säkert ta ett tag att vänja sig vid detta lilla tagentbort där knapparna inte sitter där de ska. Men den är skitliten och behändig. Kommer säkert råka tappa bort den titt som tätt. Eller det får jag hoppas att jag verkligen inte gör.

Idag har varit en dålig dag. Började med jobbig huvudvärk redan igår kväll, vilket gjorde att jag hade problem att sova, vilket gjorde att huvudvärken var minst lika jobbig imorse, vilket gjorde att jag stannade hemma från skolan. Hade inte orkat många timmar. Första sjuka dagen från skolan, känns sådär. Annars är det väldigt sällan jag stannar hemma från jobb, skola eller vad det nu kan vara. Det lär dröja innan det händer igen.

Men nu mår jag bättre. Förutom att det vinglar lite när jag reser mig. Stackars kroppen är väl så trött efter en massa ont och sängliggande. Jonas kom hem med en chokladkaka. Efter halva den känns det bättre. Även om jag mådde lite illa precis efteråt, men... Inte nog med det, jag fick även en nyckelring/mobilmojäng i form av Barbafiguren Barbaflink. En blå fin grej jag satt fast i mobilen. Bara en sån sak gör en ju piggare och gladare.

"Barbaflink (Barbibul), en blå kille, intresse för naturvetenskap" (källa: wikipedia)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0