Kivi x 10

Efter en supertrevlig helg i Norrköping med lekar, vin och god mat, fick jag med mig 6 st kivilyktor (varav 4 från Cervera och 2 från Iittala Outlet i Nyköping) hem till min lilla samlig. Har nu ställt upp alla i ett fint led på hyllan ovanför tvn och känner mig så ruggigt nöjd. Det är kanonfint! Skall tända allihopa alldeles strax och njuta.

Det blev för övrigt mycket fint från Outleten. Najs!

När vi var cirka 10 min från hemmet så upptäcker Jonas att han glömt kvar sin jacka med båda våra hemnycklar. Helt galet typiskt. Vi och nycklar funkar inte ihop. Som tur var kunde det lösa sig väldigt smidigt, precis som de andra gångerna. Men tänk den gången det inte kan lösa sig smidigt. Eller lösa sig alls för den delen. Hoppas den dagen inte kommer.

Nu blir det några avsnitt True Blood.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0