Mandeldesign

Beställde mig ett par brallor från Mandeldesign i tisdagskväll. Så idag när jag var hem på lunchen låg paketet nedknölat i brevinkastet. Mycket snabb leverans. På deras sida står det att om man lägger beställningen innan 15.00 så ska paketet komma dagen därpå. Inte illa, måste jag säga. Inte nog med det... i paketet fick jag även med tre rollo-godisar OCH en tygpåse från Object. Väldans festligt och trevligt tycker jag! :)

Dock lite farligt när det är sådär enkelt att beställa... ganska troligt att det kommer hända igen.

Jaja, jag blev nöjd med mina braxor. Eller jeansleggings för att vara korrekt. Dock var de nästan på gränsen till för små, men håller tummarna för att de töjer sig. De borde de väl göra?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0