Monster på vinden?

Ligger lite halft däckad i sängen med huvudvärk och nån slags frossa/svettanfall. Har brett ut alla min skolpapper runt omkring mig och på höger sida ligger även ett bananskal. Känns fräscht. Har tagit upp pluggpapprena för att sen lägga ifrån mig dem och samma om och om igen. Orkar inte nöta in alla dessa ord. Det går inte. Inte med denna huvudvärk som stör. Jaja.

Det jag egentligen ville komma till... under de timmar jag legat här i min ensamhet så har det bökats runt en massa på vinden (väldigt väldigt ovanligt). Visst, klockan sju kanske inte är så konstigt. Någon som slutat jobba och ska lasta upp grejer i förrådet, okej. Men fortfarande... tio i tio? Kom igen? Det är ju så att man börjar fundera. Vad är det egentligen som håller på däruppe? Hmm.. en tanke jag egentligen inte vill tänka på. Inte när jag är ensam hemma. Inte när det är mörkt i hela lägenheten. Nä. Vi lämnar detta.

Var alldeles nyss tvungen att böka mig upp för att leta rätt på min datorsladd. Batteriet var bara sekunder ifrån att dö. Batteriet på den här datorn blir bara sämre och sämre känns det som. Eller inte sämre kanske, men det håller inte så himla länge. Eller så är det jag som inte märker när tiden rinner förbi. Kanske att den klarar två timmar? Hur som helst, ska bli ruggigt skönt med en dator med en batteritid på ca. 8 timmar. Najs. Blir lite mycket tjat om denna sablans dator kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0