Ny dator på G!

Har precis lagt min beställning på en alldeles ny dator, en liten netbook för att vara korrekt. Känns bra. Att få slösa lite pengar. Nejdå, men tror det kommer kännas fint med en liten smidig modell på 1 kg till och från skolan t.ex. Att den dessutom är i färgen blå är ett stort plus. Och inte svart, grå, vit eller vad det nu kan var för färg. Hittade min modell i en s.k La fleur-edition, svart, lila och blommig. Den var väldigt fin och väldigt jag. Självklart finns den inte att få tag på i Sverige, men jag nöjer mig lika bra med min mörkblåa. Måste se till att hitta ett matchande tjusigt fodral sen bara.

Nu vill jag att datorn ska komma med en gång ju. Jobbigt att vänta. Men den borde dyka upp på torsdag eller åtminstone fredag. Sen ska jag bara försöka göra mig av med min andra skrutt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0