Redan onsdag?

Så alltså redan torsdag imorgon. Härligt. Dock måste jag plugga till terminologin imorn, vilket inte är lika härligt. Vet heller inte riktigt vad jag ska plugga på, så... men jag har åtminstone läst alla sidor i tjockaste boken som vi ska ha läst tills imorn. Att den är på engelska och ganska svår att fårstå vad det är man just läst, känns inte lika viktigt. Jag har ju iaf läst det jag ska läsa.

Idag hade vi Scandinavian Frames på besök i skolan. En trevlig göteborgska som var intressant att lyssna på. Dessutom fick vi välja varsitt par bågar ur deras kollektion. Helt gratis!! Tyckte jag var mycket generöst. Riktigt svårt att välja ett par, men valde tillslut ett par bågar vid namn Ginger. Tydligen döpt efter Ginger Roberts, tyckte jag hon sa. Jag blev så nöjd så. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0