September

Håller på för fullt i tvättstugen. Hade ett jätteberg av lakan och handdukar, av nån anledning. Plus kläder, såklart. Tar sån tid det där.

Igår var jag på IKEA, lite smått och gott fick följa med hem. Lustigt att man alltid hittar mer än vad man behöver. Nä, fast jag höll faktiskt i pengarna tycker jag. Böt även storlek på ett par skor jag köpt tidigare på Skopunkten. Stod först i kanske 10 min och letade efter storleken jag skulle ha, utan resultat. Sen gick jag och frågade, så hjälpte hon mig att leta. Knappt 5 sekunder senare så hade hon hittat ett par. De stod mitt framför näsan på mig. Kändes ju lite löjligt. Men lite tur för mig. Köpte ett par exakt likadan jag har sen tidigare, men det har blivit lite fula. Men nu har jag ett sprillans nytt par i vår. Najs!

Imorn ska jag fara och jobba på eftermiddagen efter skolan. Det går säkert bra, börjar komma ur mitt trötta jag som hållt i lite för länge. Fast så ska man väl inte säga, då lär jag stå och snarka på jobbet. Jaja, tjäna lite pengar är ju aldrig fel.

September nu va.. Månaden som kom lite vääl snabbt. Hösten på intåg. Fast idag var det nästan stekande varmt. Åtminstone i solen.

Nä, dags att kila ned i tvättis igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0