Plugg

Nä, nu tror jag inte jag orkar mer. Tenta står på schemat imorn. Det jag läser ikväll kommer säkerligen ändå inte fastna tills imorn, så nu, eller åtminstone snart, får det vara nog. Förhoppningsvis går det finfint iaf. Ser fram emot att inte behöva ha virus, bakterier och svampar på hjärnan något mer. Imorn är det födelsedag som gäller! Men det slutar säkert med migrän ändå. Men snälla mor lovade komma över med bakelser och massage, det om något borde ta bort värken. Jonas stoora (har inte sett den än, men det låter stort) födelsedagspresent kommer nog också lätta på trycket, så att säga.

I helgen vankas kalas. Syster verkar ha stora planer på födelsedagsfikat. Skönt att ha nån som fixar allt. Synd bara att jag inte kunde få städhjälp i present också. Ser inte fram emot storstädningen som måste göras inför helgen... Kan man köpa nånstans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0