101209

Är hemma på lunch och käkar en tallrik havregrynsgröt. Sitter även och studerar vår nya fina köksmaskin/bakmaskin/allt-möjligt-maskin som ligger halvt uppackad på köksgolvet och planerar allt jag ska använda den till :)

Jaja, precis innan lunch drog jag igenom min redovisning om ögonsjukdomen Keratokonus. Då hela förmiddagen gått till att lyssna på allas redovisningar började jag känna mig rätt less och ännu mer nervös mot slutet. Men det hela gick som en dans, kändes kanonfint och nu är det snart jullovsdags! :D Bara ett par timmar kvar...

Idag drar även andra halvan och sambon iväg till Berlin och lämnar mig ensam kvar i en ensam lägenhet. Känns inte alls okej, vi är alldeles för ovana att vara ifrån varandra... Men jag har lite skoj inplanerat så jag hoppas jag inte dör av ensamhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0