101213

Det blev ändrade planer i helgen och lite snö satte stopp för att jag skulle bli ensam hemma. Märkligt, hade det ändå lite på känn.

I lördags blev det julklappsshopping hela långa dagen med några klappar till mig själv, eller kanske mest till mig själv... Köpte bland annat mysigaste och varmaste filten någonsin. I Täby Centrum var det helt galet mycket folk överallt, tillslut tappade man lusten totalt. Men kikade iaf in i nya fina Synsam-butiken och åt några karameller. Ska bli kul och jobba på lördag även om jag kommer känna mig lite vilsen.

På lördagen hämtade vi även ned julgranen från vinden och pyntade den. Men jag sparade lite på kulorna i år och granen fick bli guld-röd. Tjusigt.


Fina granen. Lite irriterande är den fula piltavlan som sitter på väggen. Förstör ju hela bilden.


Mysigaste filten till vänster och nya kudden till höger, med finaste tyget från Svenskt Tenn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0