101214

Jag har precis slängt ihop en Kavring som nu står i ugnen. Är det bara jag som tycker att kavring låter som ett namn på en fisk? Tror att jag länge trodde det och blev väldigt förvånad när jag upptäckte att det var en limpa. Jaja, det ska hur som helst bli väldigt smarrigt. Helt plötsligt är det ju kul att baka bröd och näst på tur står rågsiktskakor. Imorn kanske. Jag och köksassistenten har blivit goda vänner.

Har för övrigt bokat klipptid tills imorn. Inte en dag för tidigt. När jag klippte mig sist, i juni, var frisören väldigt noga med att tala om att jag max borde vänta till augusti. Och nu är det december... jisses. Håret ser förjävligt ut så det ska bli skönt att kapa av en bit.

Kommentarer
Postat av: Lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-12-14 @ 18:32:51
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0