101219

Helt slut efter en jobbhelg. Kan ju ha och göra med att jag hela veckan suttit med hemtentan och knappt rört mig ur fläcken. Men gårdagen blev rätt mastig, det vanliga arbetspasset på 11-17 ändrades till 10-19 och jag kände mig mer vilsen än vanligt i och med den nya butiken. Men vilken skillnad! Synsam var tidigare en liten grotta där man trampade på varandra och nu har det blivit en stor fin och luftig butik :)

Somnade nästan på en gång igår kväll, kom hem strax efter 21, proppade i mig massa käk från Max och sen var det kört. Denna kväll lär inte bli mycket bättre. Var och käkade ännu mer onyttigt i form av pizza med det bästa sällskapet efter ett arbetspass på Åhléns.

Kan nog räkna minuterna på en hand tills jag somnar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0