Juligt kakfat

Satt och kikade på IKEA:s blogg och hittade det här tjusiga arrangemanget...


Bild härifrån

Vi äger ju faktiskt just det dära kakfatet så jag blev lite sugen på att ordna något liknande själv. Har ett gäng silverkulor kvar som inte fick vara med i julgranen i år. Men granris... vart får man tag på sånt? Jag har ju inte någon större lust att klampa ut i skogen i en halvmeter snö. Något att fundera på.

Såg även att mattan vi beställt till vardagsrummet är påväg nu. En dryg månad senare... Irriterande. Jag beställde den först på Ellos för att sedan få ett brev om att den sålt slut. Som tur var fanns exakt samma matta på Jotex som jag beställde snabbt som attan, fick den även till ett bättre pris med hjälp av en generösare rabattkod än första gången. Håller tummarna stenhårt att den dyker upp imorn. Har ledsnat totalt på den fula kombinationen illgrön ryamatta till bruna gardiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0