Kenwood

Jag har visst tydligen tagit jullov. Att ta tag i redovisningsförberedelserna var visst jobbigare än vad jag trodde. Har ingen som helst motivation. Skönt som tusan att jag ändå lyckades ta mig i kragen förra veckan och fick PowerPoint-presentationen klar. Tror jag ger upp och läser igenom allt senare ikväll och hoppas på det bästa. Blir ju inte värre än att jag läser innantill, vilket ju ändå de flesta gör.

Drömmer istället om våran nya fina Kenwood Prospero som vi fått idag. Håller tummarna för att den är så bra som den verkar vara. Det får bli en ommöblering i köket också, den ska få stå och glänsa någonstans på våran minimala bänkyta :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0