100223

Ganska precis hemkommen från skolan. Färden dit imorse gick hyfsat bra, men nu när jag gick hem... uuh, snö i hela ansiktet, fingrarna och tårna frös till is och var nära att halka flera gånger.

Sitter och smaskar i mig lunch, en halvtrist wok, en halv bulle av mitt supergoda bröd jag bakade igår och en fet kopp kaffe. Tror det kan behövas då jag inte var långt ifrån att somna på föreläsningen vi hade. Fick räta upp mig och skaka mig till liv flera gånger om. Jobbigt då det faktiskt var en intressant föreläsning.

Hur som helst.. började igår kväll Elsas Mode som jag fått låna av min kära vän. Tänkte först bara läsa litegrann och sen sova hyffsat tidigt. Men det gick ju sådär. Det var riktigt svårt att sluta läsa, speciellt då kapitlena var så pass korta. Sånt gillar jag. Till skillnad från Ljudet av ditt hjärta (tredje boken i Twilight-serien). Den har irriterande långa kapitel och det känns som om jag aldrig kommer framåt. Tror jag har nött på den i över ett halvår nu...


Nä, om man skulle ta och krypa ned i soffan med en filt och fortsätta läsa lite. Så kanske man förhoppningsvis kan komma in i en läsperiod igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0