100219

Sitter inlindad i ett täcke, dricker te, fryser och pluggar. Sitter och finurlar med konsumentköplagen men börjar känna mig grötig i huvudet av alla säljare och köpare och den jobbigt korrekta svenskan. Svårt är det också.

Imorse efter frullen masade jag mig upp på motionscykeln som står och dammar här hemma. Körde järnet (eller så pass "järnigt" som min kondition klarar av) och slängde mig på soffan, då bestämde sig min chef att höra av sig... med en puls på 100 000 och andfådd som tusan lyckades jag svara. Så ska få jobba imorn. Weei :) det var över en månad sen sist, så det ska bli kul faktiskt.

Snart skall jag bege mig ut i den s.k snöstormen och hämta upp Jonis för att åka och handla godis för helgen. Ett måste numera som ju skulle vara himla bra om vi kunde vänja av oss. Men äsch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0