100112

Fy så kallt det ska vara överallt. Jag blir tokig.

Har nyligen kommit hem från en kort dag i skolan. Fick handslipa in glas i en båge. Vi har gjort sånt förut men idag skulle vi slipa efter pd och monteringshöjd. Ja, kanske lite oförståligt för en annan, men det var lite mer pyssel och helst ska varenda lite milimeter stämma. Tror jag fick till det hyfsat bra iaf. Skönt att ha det klart då deadline egentligen var i början av feb. Så jag är nöjd. Sen har jag tryckt i mig lunch och nu sitter jag nedbäddad i soffan och tänkte ta och spela lite Sims 3 innan jag ska ta tag i tjockis-skol-boken och läsa lite.

Det jag egentligen skulle skriva var att jag fick min nya fina jacka igår. Den var väldigt bullig och gosig och värmde väldigt bra på premiär-användningen idag till och från skolan. Försöker fortfarande intala mig själv om att den var värd alla de pengar den faktiskt kostade... hua... Ska slita på den i flera år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0