Filippa K

 

Har nyligen kommit på att jag bara måste investera i dessa tjusiga muggar från Filippa K. Kaffemuggarna vi använder nu är de beiga 3 kronors-muggarna från IKEA. Absolut inget fel på dem, men vore ju roligare att kunna bjuda på kaffe i dessa fina istället.

 

Om man skulle ta och planera in en tripp till Uppsala och Örsundsbro där Iittala Outlet finns.

 

Igår blev det en ganska spontan tripp till Täby C. Så sent som dagen innan bestämde jag mig att börja spara pengar och skära ned på handlandet. Men det räckte med att gå in på Hemtex ioch kolla in deras rea innan det sprack. Fast jag kände mig väldigt nöjd när vi kom ut därifrån. Köpte två st bäddset, ett dra-på-lakan (för övrigt skitsvårt att hitta till vår 140-säng), en tvålpump, ett örngott till 50x90 cm-kudden jag köpte för en tid sen (också väldigt svårt att hitta) och tillsist nya panel-gardiner till vardagsrummet. Många många grejer men ändå gick det inte på mer än 470 spänn. Jag ♥ Hemtex rea!

 


Kommentarer
Postat av: J

Me no likey the cups

2010-01-19 @ 16:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0