Fredagsmys!

Värsta vinterlandskapet ute nu. Fint!

Jag var en sväng till skolan nu på förmiddagen. Valde mellan att gå/pulsa i snöväder och att ta bilen. Fick för mig att ta bilen... fick stå och borsta av hela bilen från ett tjockt lager snö PLUS skotta fram den så att jag överhuvudtaget skulle kunna ta mig loss från parkeringen. Detta tog mig drygt 20 min, alltså samma tid det skulle ha tagit att gå. Jaja. Tänkte att det var smart ändå, skottar man inte fram den nu så kommer det bli ännu svårare att få fram den vid ett annat tillfälle.

I skolan klarade jag mitt "körtkort" på slipmaskinen. Detta innebar att jag skulle göra ett helt eget jobb utan hjälp, med övervakning av lärare. Det var några grejer som trasslade, men jag fick godkänt iaf. Najs! Nu har jag tillåtelse att använda maskinerna helt på egen hand.

Det här är alltså maskinerna jag snackar om...


Sjukt krångliga i början med massa knappar och alternativ och konstiga ikoner. Men nu känner jag mig rätt haj på dem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0