Grekland-Samos-Pythagorion

Yes! Äntligen har vi bokat oss sommarens resa. Eller, det är kanske närmare en vecka sen vi gjorde det nu, men men. Känns ruggigt skönt. Och äntligen ska man för första gången besöka Grekland, det ser jag verkligen fram emot. Vi var ett tag inne på att välja Turkiet i år igen, men vad glad jag är över att vi ändrade oss. Det är alltså till ön Samos vi kommer att ta oss till i början av juni, till en liten stad vid namn Pythagorion. Har ingen riktigt koll på var själva ön ligger, men om jag inte är helt ute och cyklar så tror jag att den ligger väldigt nära Turkiet.

Här är även lilla hotellet vi ska bo på. Blir nog fint, tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0