Ny bikini

Urk. Har nyligen druckit en stor kopp kaffe och det bara kryper och sprätter i kroppen. Faktiskt litegranna märkligt får jag lov och säga. En så ovan kaffedrickare är jag inte. Känner mig sjukt rastlös samtidigt som jag inte orkar göra nånting alls. Men måste ändå säga att vi har varit duktiga idag, som både storstädat lägenheten och varit och handlat. Och det innan klockan slagit 13-14.

Jaja, känns som jag skriver inlägg här på löpande band just nu men det är väl bara att fortsätta. Fick paket ifrån H&M igår. Det innehöll bland annat en ny bikini som jag unnat mig. Minns faktiskt inte när jag köpte en bikini till fullpris sist, utan brukar istället köpa det ingen annan vill ha på rean. Men nu tyckte jag att jag var värd en ny.

Men efter att ha provat den så kändes det sådär... Eller så är man ruggigt ovan att se sig själv så lättklädd på vinterhalvåret. Men trots märkliga blickar ifrån Jonas (som inte fattat grejen med bandeau-bikini) tror jag att jag behåller den. Mönstret var ju fint.




Bilder från www.hm.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0