Pompelmus?!?

Var en sväng på stan idag med mor min och köpte mig en pomelo. Har för mig att jag käkat det förut, men sökte nyss på Google om vad man kan göra med en sån. Kommer in på wikipedia och läser att pomelo även kallas pompelmus. Pompelmus?? Vad är det för himla ord egentligen. Jaja, hittade hur som helst inget vettigt tips så får väl käka den som den är.

 

Håller för övrigt på att installera The Sims 3 på Jonas splitternya dator. Hoppas det fungerar felfritt denna gång. Jonas andra dator valde nämligen att avsluta spelet lite när som helst, utan nån chans att spara. Så nu håller jag tummarna.

 

För övrigt nummer 2, kollar på Juno för andra gången. Ellen Page är grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0