Så typiskt mig

Något som blivit så typiskt mig på senare tid är att jag går och förälskar mig i nån speciell pryl eller märke och så bara måste jag köpa det bara för att få ha det i min ägo. Tror det hela började på allvar med Iittala. Underbara Iittala, från att inte haft så stor koll på märket så äger jag plötsligt drygt 15 grejer... Galet. Efter att ha gjort mitt första besök (som nu blivit väldigt många) på en av Iittalas Outleter så har det egentligen bara gått utför. Pengamässigt, alltså. Grejer-mässigt har det ju gått uppför. Hehe.

Sen var det ett par Converse som jag bara var tvungen att köpa. Svindyra för min lilla ekonomi egentligen, men jag hade ju bestämt mig. De skulle bli mina. Sagt och gjort, inte många dagar senare satt de på mina fötter. Jaja, nu ska jag inte rabbla upp allt detta, det ger mig mest ångest. Utan skulle berätta om det senaste som jag hittat som jag bara måste ha...

Vad som helst, men helst allt ifrån Cult Design. Såå fina grejer. Kan sitta och klicka runt på flera webshopar som säljer märket, jämföra priser, lägga i kundvagnen och drömma mig bort i evigheter. Säljs bl.a. här, här och här.

Åh, vill så gärna ha. Tur att födelsedagen är inom räckhåll. Nästan i varje fall.

 

Äsch. Nu ska jag tänka på annat istället... dricka vidare på mitt mangostan-te och släppa mitt ha-begär. Snart dags att åka och hämta Jonas och hämta ut mitt H&M-paket på ICA... Jorå, så att....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0