Tio NollEtt NollEtt

Första dagen på året, jajamen. Vaknade upp med ruggig huvudvärk och släpade mig till soffan för att titta på Mad Men-marathonet på Nian. Gick sådär, dröjde inte länge innan jag låg och snarkade igen. Som tur var hann jag trycka i mig några mackor innan jag somnade så när jag vaknade igen var värken så gott som borta. Hade tydligen lyckats dregla lite i filten också.

Självaste Nyårsafton tillbringades hemma då jag låg med i huvudvärk och Jonas med förkylning. Men men, som tur är så är det ju bara ett år kvar tills nästa Nyårsafton.

Bilder från juldagen då syster och jag klär mammas julgran (det bör tilläggas att den blev förskräckligt ful, då någon var lite väl ivrig med glittret) och skrapar lotter med hög koncentration. Vann faktiskt 50 kr, vet dock inte riktigt var jag gjort av de där lotterna. Tusan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0