100621

Idag är det tydligen årets längsta dag. Sen vänder det... Jösses. Sommaren har ju inte ens börjat. Faktiskt lite deprimerande.

Hade sett fram emot en ledig dag idag, hade massa planer på saker jag skulle sysselsätta mig med. Vaknade dock imorse av att telefonen ringde. Från började fattade jag ingenting (sov kanske fortfarande), men inte många minuter senare var jag i full gång med att göra mig klar för en lång arbetsdag. Mitt i all stress kom jag på att vi både saknade vettig frukost (filmjölk) och matlådor, sen glömde jag även ta med mig eftermiddagsmackan till jobbet. Som tur var löste sig allt tack vare min andra halva, Jonas.

Lyckades även köpa nya arbetsvänliga skor igår i Arninge och kunde ju därmed inviga dem idag. I vanliga fall efter en dag är jag helt slut i fötter och ben, men idag känns det finfint. Inte dåligt. Skopunkten av alla ställen.

Snart blir det mys med Ralph framför Prinsessan och Grodan. Jonas får nog också vara med på ett hörn, som tack för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0