Cult Design

När man är ledig har man tid att klicka runt och titta på fina saker på alla webshopar. När man är ledig får man alltid ett sug att handla. Är man ledig har man tid att handla...

Nu äntligen ska den få bli min, detta tjusiga diskset från Cult Design (dock är diskmedelsflaskan grön). Den är inte billig precis. Men det får bli min belöningspresent till mig själv inför tandläkarn imorn (som iofs inte heller kommer bli speciellt billigt). Den ska få ta över platsen efter den numera äckliga bestickskorg från IKEA, som vi inte har fyllt med bestick, utan istället använt som förvaring för det mesta; 2 diskborstar, diskmedel, svampar, tvål, diskpropp(?) osv...

I samma veva slog jag även till på en tjusig tvättmedelskink i svart. Vad har man annars skatteåterbäringen till?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0