Tandläkarn

Jaha, så har man varit och slösat pengar hos tandläkarn. Inte speciellt trevligt. När de proppat munnen full med prylar glömmer jag bort och andas vilket gör att jag får kväljningar, vilket ju låter rätt märkligt. Men det är obehagligt. Skönt att det är klart, men skall dit ännu en gång i juli. Usch. Sitter och nyper mig i i den bedövade kinden som är helt utan känsel en bit ned på halsen och upp till i tinningen. Och tungan som inte har nån koll alls hänger typ utanför...

Ringde precis syrran som skall komma på besök idag. Tydligen låg hon och sov... Jösses. Vad ska man nu roa sig med? Äsch, får väl påbörja min nya vampyr-bok Så länge vi båda andas och fortsätta nypa mig i hakan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0