100326

Jaha, ja det var ju inte igår.

Beställde i onsdags kväll nya tjusiga påslakan från Ellos efter en misslyckad påslakans-jakt på IKEA på dagen. Och kl. 13 idag fick jag en sms-avi. Snacka om snabba puckar. Ellos, jag är storligen nöjd. Inte bara med den ypperligt snabba leveransen, utan även med mina underbart fina grå-vit-randiga påslakan. Slet upp paketet, beundrade och sedan rakt in i tvättmaskinen. Nu hänger de på tork och jag hoppas på att bädda rent med dem imorn bitti. Ikväll hade förstås varit ännu bättre... Ett stort plus var även att jag med rabattkod fick 40% på hela beställningen. Så nu känner jag mig mäkta nöjd över mina kap. Hoppas bara de är sköna att sova i också.

Bild Ellos.se





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0