Jäkla försenade vår

Sitter och tittar på väder på klart.se, och det är verkligen inte nån uppiggande prognos framöver. Snö, snö och regn, kalla temperaturer och alldeles för många moln. Surt. Jag vill ha vår nu. Är sjukt trött på tjocka jackor och stövlar och allt vad det är. Att jag även tappat ena halvan av mina favoritvantar gör ju inte saken bättre. Vill ju inte gå runt med bara en vante heller. Allra helst inga alls.

Tröstar mig nog med att beställa nya billiga jeans som jag hittat på Mandeldesign. Men först borde jag nog rensa igenom garderoben och göra mig av med allt jag inte använder, allt som tar upp onödig plats i vår redan alldeles för liten garderob. Eller egentligen är den kanske inte för liten, men svämmar över gör den iaf. Sen kanske jag skulle slänga upp några auktioner på Tradera som kan betala mina nya jeans. Det vore nåt.

 

Bild Mandeldesign.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0