M o b i l t e l e f o n

De senaste mobilerna jag har ägt har jag fått "ärva". Fram tills nyligen hade jag inte tanke på att skaffa ny, men när Jonas i nåt sammanhang nämnde att de kanske var dags så har jag blivit besatt. Måste ha  en ny. Och det är faktiskt dags. Knapparna gör inte alltid som jag vill och namn på sms-avsändare försvinner bland annat. Inte helt praktiskt. Var först helt inne på Nokia men nu har det ändrats minnsann...

Bild www.htc.com

 

Silver, svart eller rosa? Fint med rosa, men de kanske man tröttnar på? Men svart är ju lite trist. Och den jag har idag är svart och silver. Äsch, den släpps inte fören slutet på månaden så jag har tid att fundera.

 

Men den rosa är fin :) Ännu bättre om den hade varit lila förstås. Eller varför inte grön? Har nog aldrig sett en grön mobil. Grönt är bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0