Mission: Fult badrum ska bli Fint!

 





















I lördags ägnade vi tid åt vårt förskräckliga badrum. Dumt nog blev det aldrig av att jag knäppte före-bilder, men det kanske var lika bra. Så fult som det var, enligt min mening, så hade det nog inte fastnat på bild ändå. Men såhär blev slutresultatet iaf. Och nu ska resterna, dvs. äckliga duschväggen, äckliga överskåpet och äckliga lampan dumpas på skroten.

Att ställa om till sommartid igår var ju inte speciellt kul. Kände mig supertrött hela dagen. Trots det lyckades jag ändå inte somna på kvällen. Tror jag tittade på klockan nångång vid halv två och då låg jag fortfarande vaken. Sjukt frustrerande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0