Trött

Kan man bli tröttare än såhär? Tror inte det. Är så sjukt jäkla trött. Måste vara ombytet till sommartiden som härjar. Då vi har eget arbete idag så är det ju ingen direkt tid man måste passa, men det gör verkligen mornarna så mycket jobbigare. Ställde klockan på 8 i hopp om att vara klar tio utan att stressa. Låg och halvsov med tvn på till strax efter nio. Sen fick jag masa mig upp. Brukar bli piggare direkt efter jag klivit ur sängen, men inte idag. Inte idag minnsann.

Skall bege mig inom kort (förhoppningsvis) till skolan och dagen kommer bestå av att byta sadlar, slipa lite på min ocklusionsspade (ingen aning om hur det stavas) och lära mig en av synterminalerna på skolan; Visioffice. Kom på att vi har prov på den direkt efter påsklovet. Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0