Tummen upp till H&M

Stort plus även till H&M idag. Köpte en skjorta i Täby C förra veckan, den har fått hänga på en galge ända sen dess, men idag när jag funderade på att lämna tillbaks den upptäckte jag även att det var ett stort hål i sömmarna. I måndags blev jag vild och gick loss ordentligt här hemma och slängde det mesta som kom i min väg, även då min stora stora samling kvitton OCH kvittot på skjortan. Jag hatar att lämna tillbaks grejer, känner mig av nån anledning alltid skyldig och ännu skyldigare utan kvitto. Men jag gick med stadiga steg till H&M i lilla Norrtälje och visade upp skjortan och hålet och ursäktade mig att jag råkat slänga kvittot. Hann väl inte ens avsluta meningen innan hon, hur trevligt som helst, "då gör vi en reklamation" och så var det inget mer med det. Om jag inte minns fel betalade jag den med presentkort men nu fick jag pengar tillbaka i handen. Så tummen upp till H&M!

Den var ju ganska fin förstås, den där skjortan. Men nog lika bra ändå. Har alldeles för många liknande i garderoben redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0