101104

Har precis smetat på en ansiktsmask i fejan och hoppas på att det ska råda bot på den oberäkneliga hyn jag fått. Flagnar värre än en fisk på kinderna och resten har bestämt sig att göra precis tvärtom. Förövrigt har jag precis ätit mig illamående på skumtomtar, skyller på mamma som kom på besök och krävde nåt att äta..

Har nu i 3 dagar stirrat mig blind på datorn, mellan varven har det även skapats några väl valda ord och bilder, men nu börjar jag tröttna. Skriver ett arbete om Persol, Persol och deras fina fina bågar, till en början hade jag bestämt mig för att få klart detta redan på någon dag för att slippa sitta sista dagarna och stressa. Men när man bara sitter och stirrar händer inte det. Men jag börjar faktiskt ana ett slutresultat och jag känner mig hyfsat nöjd.

Snygga kändisar i snygga Persolbrillor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0