101105

Grannen har ett stort antal gånger slängt igen dörren med högsta möjliga smäll och vid varje gång har jag även hört en klirrande systemet-kasse. Hoppas verkligen inte det är fest på gång. Inatt måste jag få sova, iväg och jobba imorn. Har senaste dagarna vaknat upp med huvudvärk och det är inte så mysigt.

Äntligen börjar mitt arbete om Persol bli klart, fastnade ordentligt tidigare idag då en bild vägrade göra som jag ville, men efter telefonassistans på en timme löste det sig. Tackar så mycket, min fina vän :)

Ja, annars då. Ikväll vankas tacomiddag och förslag fanns på att gå all-in och klä ut sig till mexikanare, men tror det lades lite på is. Höhö ;)

Skall även prova på att göra nån Nigella-grej (brittiska matkvinnan) till efterrätt. Köra vaniljglass i mixer tillsammans med kakor, jordnötter, choklad och nåt mer gott till en härlig glassmet. Tror det kommer bli finfint. Dock hade det ju blivit ännu mer finfint om man hade ägt en tjusig bakmaskin i form av Kitchen Aid. Men jag nöjer mig med min lilla matberedare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0