101020

Ja, idag varnades det ju för snöblandat regn som kunde ge upp till 5 cm slask. Men jag vet inte vad som hände med det, såg då inte till nåt slask. Men det var bra trist att gå hem idag. Kallt, grått och rått (?). Men hellre så än massa snö. Är inte redo för vintern än, den får gärna vänta tills en bit in i december tack.

Räknar fortfarande ned dagarna till helgen. Men idag har det gått undan faktiskt. Har sålt brillor till snälla tanter och rara gubbar. Har även hjälpt skeptiska kunder, som framförallt varit skeptiska pga min praktikant-skylt, vilket ju känns sådär. Men när de inser att jag faktiskt klarar av att hjälpa dem och inte är helt dum i huvudet så känns det riktigt bra. Men den där skylten är ju inte till någon fördel, helt klart.

Tror jag ska skrapa fram lite glass ur frysen, gräva ned mig i soffan och drömma mig bort.

 

Grekland, juni -10.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0