Dumma bil

 

Ååh, jag vill tillbaka till solen, värmen, dricka pina colada och läsa bok. Speciellt idag då allt går emot mig. Skulle iväg lite snabbt och handla tänkte jag, tog bilen till Coop och Ö&B där jag hann fylla en kasse med diverse grejer från det sistnämnda och när jag sen skulle lämna kassen i bilen för att gå in på Coop då vägrar larmdosan till bilen funka??!! Står och trycker och trycker och ändrar vinkel och gör allt möjligt men den vägrade låsa upp biljäveln. Så frustrerande att stå där med en kasse och väska i spöregnet med paraplyet inlåst i bilen. Nåja, hade lite tur då det gick över till lite lättare duggregn när jag tillslut bestämde mig att börja promenera hem. Larmdosan är ett mysterium för sig, fattar inte varför man valt att utforma den på ett sätt som gör att det är omöjligt att överhuvudtaget öppna batteriluckan utan att förstöra hela mojängen. Aargh, jag blev så sur att jag ville gråta en skvätt påväg hem i regnet i alldeles för mycket kläder.

 

Jaja, nu får den stå där på parkeringen i sin ensamhet, rätt åt den när den beter sig som ett barn i trotsåldern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0