110218

Trevlig överraskning på posten idag. Eller både trevlig och otrevlig, det är vid såna här tillfällen det verkligen slår mig hur mycket pengar jag gör av med på H&M. Jösses, men kan trösta mig med att det är drygt 1000 spänn mindre än förra året.... Men men, jag är tacksam att man åtminstone får nånting tillbaka så nu ska jag unna mig nåt fint :) Synd bara att det är så krångligt att använda dessa som betalning i deras webshop, det är väl där jag handlar som mest. 2 paket i månaden kanske, och sist jag hämtade ett talade postkillen om att han började känna igen mitt namn. Vilket ju kändes sådär, men han talade även om att det fanns de som var värre. Ja, det var ju tryggt att höra.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0