110105

Under dessa drygt 2,5 veckor (trodde faktiskt att det var ännu längre) jag inte skrivit något har jag jobbat på Åhléns och Synsam, pluggat, firat jul med massa julkäk och julgodis på både julafton, juldagen och annandagen, fått jättefina paket, åkt två vändor till IKEA varav den ena gången bilen blev så proppfull att vi knappt fick plats själva på vägen hem, köpt ny fin tv, fixat, städat och gjort om i lägenheten nonstop från morgon till sen kväll (som ju har givit ett fint resultat), matat ankor nere vid ån och nästan orsakat ankdöd pga lite för stora och hårda brödbitar, fått finbesök i form av en katt, kollat allra sista avsnitten av Lost, firat nyårsafton med 3-rättersmiddag där huvudrätten bestod av ankbröst (något jag nog aldrig kommer att äta igen, smaken var inte äcklig, den påminde bara otroligt mycket om kött, kött som jag inte ätit på drygt 10 år), sällskapsspelat, tittat på en hel del bra filmer, tittat på gårdagens solförmörkelse... och... Nä, det där var nog allt jag kommer på just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0