110118

Jaha. Är inne på min tredje vecka med hemmastudier. Under dessa veckor ska vi alltså knåpa ihop ett projektarbete och jo, det har väl gått hyfsat får jag väl ändå säga. Eller det har varit lite varannan-dag-effektivt. Igår fick jag en hel del gjort men idag känns det bara Näää... Och sen att nått konstigt båtmotorsljud (?) härjar runt i huset och gallskrik från barn gör inte saken bättre.

Lyckades få bort julgardinerna igår för övrigt, men annars går det riktigt segt med julrensningen. Har massa kartonger ståendes i vardagsrummet som väntar på att bli fyllda med julprylar och granen ska vi inte ens tala om. Det är med blandade känslor jag säger att i eftermiddag måste den bort! Den är ju så fin :) Och hörnet kommer bli så tomt utan den. Jaja.

Som ett sista minne, en kass bild med webkameran.


Imorn händer det nåt mycket spännande och nervöst och alla måste hålla alla tummar för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0