Måndag hela veckan

Känns ju som alldeles nyss det var måndag, veckan som varit rusade på i ordentlig fart. Helgen bestod av lite depp pga av ett Nej, trots 2 arbetsintervjuer, för en tjänst, en arbetstjänst som hade varit alldeles perfekt på alla sätt och vis. Men men, med lite nya tag kanske saker och ting kan ordna sig iaf.

Har även under de senaste dagarna utvecklat halsont. Att byta lakan i sängen igår blev ett helvete, allt damm som yrde omkring och promt skulle ned i halsen vid inandning brände till ordentligt. Knaprar halstabletter utan resultat. Orkar inte med det här. Tror att jag senast förra veckan sa att jag aldrig blir sjuk, och nu får man tillbaks för det.

Idag i skolan har jag borrat i glas med en manuell borrmaskin vid namn LessStress. Inte speciellt passande namn då det var allt annat än mindre stressande att sitta och måtta in hål med hjälp av x- och y-kordinater. Ganska klurigt med jag fick tillsist kläm på det och det var nästan lite roligt. Har dock inte monterat ihop bågen än så det ska ju bli spännande att se om cylinderaxlarna hamnat rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0