110707

Har precis käkat frulle på balkan och funderar på vad jag kan göra för att bli frisk. Detta är tredje dagen hemma den här veckan och nu börjar jag bli less på att kraxa som en kråka, slemhosta så det gör ont och missbruka alvedon. Imorn och i helgen blir det jobb för hela slanten och då har jag inte tid att vara sjuk. Så nu får det vara nog. När jag tänker tillbaka känns det som att jag typ vartannat år får en långvarig förkylning på just sommaren. Märkligt. Men det är också de enda gångerna jag blir sjuk, tack och lov.

 

Lite svammeltext så här på förmiddagen... Har införskaffat nya böcker också, kan inte riktigt bestämma mig vilken jag ska börja med och vilka jag ska spara till semestern i augusti.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0